مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:102021-01-16اقتصادي

تاکید بر آموزش مجازی در مدارس فارس/افزایش آمار ابتلا به کرونا


جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونای فارس، گفت: علی رغم حاکمیت وضعیت آبی در استان فارس، تاکید بر تداوم آموزش های مجازی در سطح دانشگاه ها و مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، از سوی صاحبان مشاغل رعایت نشود، برابر ضوابط و مقررات برخورد قانونی را شاهد خواهند بود.

معاون استانداری فارس، وضعیت 28 شهرستان استان فارس را آبی یا کم خطر و 8 شهرستان را هم دارای وضعیت زرد اعلام و خاطرنشان کرد: ممنوعیت تردد شبانه خودروهای پلاک شخصی همچنان از ساعت 21 تا 4 صبح ادامه دارد و عبور و مرور در این ساعات با جریمه 200 هزار تومانی همراه خواهد بود.

قاسم پور با بیان اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون مالکان 162 هزار و 544 دستگاه خودروی متخلف در استان فارس مشمول جریمه شده اند، افزود: این جریمه ها هم در زمینه ممنوعیت تردد شبانه و هم به دلیل ممنوعیت تردد بین شهری در نقاط محدود شده بوده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری اصناف را در مدت شیوع ویروس کرونا ستود و گفت: از ابتدای آذرماه تاکنون 706 واحد صنفی تخلف داشتند؛ این تعداد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا امروز 7هزار و 945 بوده که با تعطیلی و پلمب واحدهای متخلف همراه شده است.

معاون استانداری فارس بهبود وضعیت استان به لحاظ شیوع کرونا را نتیجه همکاری مردم به ویژه اصناف و کسبه دانست و تاکید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر آموزش مجازی در مدارس فارس/افزایش آمار ابتلا به کرونا

تاکید بر آموزش مجازی در مدارس فارس/افزایش آمار ابتلا به کرونا