مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:052021-01-16ورزشي

شعاردرمانی مسئولان در حمایت از نماینده قم در لیگ برتر هندبال


بازیکن تیم هندبال «پاس ناجا قم» با ابراز گلایه از حمایت نکردن هیات هندبال از نماینده قم در لیگ برتر، گفت: از رییس فعلی هیات، در طول 4 سال ریاست فقط شعار شنیدیم و برنامه خاصی را ندیدیم.

- قم- بازیکن تیم هندبال پاس ناجا قم با ابراز گلایه از حمایت نکردن هیات هندبال از نماینده قم در لیگ برتر، گفت: از رییس فعلی هیات، در طول 4 سال ریاست فقط شعار شنیدیم و برنامه خاصی را ندیدیم.

رضا سفیدگر در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال اول حضور تیم پاس ناجا در لیگ برتر بود و هیچکس باور کسب چنین نتایجی را از تیم ما نداشت، گفت: چون مساوی در برابر ذوب آهن انتظار هندبالی ها را از تیم ما بالا برده بود، حضور جوانان خوب و بازیکنان دونده در کنار با تجربه ها کمک شایانی به کسب نتایج نسبتاً مطلوب در سال اول حضور پاس ناجا در لیگ برتر کرد.

بازیکن تیم پای ناجا قم با اشاره به اینکه جوانان تیم ما سابقه بیش از 5 سال حضور در مسابقات مهم کشوری در رده های سنی مختلف را دارند، افزود: جوانان ما در دسته سوم با تیم قم قهرمانی کسب کردند و مرحله به مرحله به لیگ برتر رسیدند و در اردوهای تیم ملی در رده های سنی پایه نیز حضور داشته اند و در تمامی اردوها رده های سنی پایه از هندبالیست های قم، دعوت به عمل می آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعاردرمانی مسئولان در حمایت از نماینده قم در لیگ برتر هندبال

شعاردرمانی مسئولان در حمایت از نماینده قم در لیگ برتر هندبال