مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 12:052021-01-16سياسي

انتقاد راستینه از آمار بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری


نماینده مردم در شهرستان های بن، سامان و شهرکرد در مجلس با اشاره به ظرفیت های غنی چهارمحال و بختیاری در حوزه آب، خاک، کشاورزی و .

از آمار بالای بیکاری این استان انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد احمد راستینه ظهر امروز در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دشمن همیشه تلاش داشته است با کمک تحریف مشکلات دیگر از جمله تحریم را بر ما حاکم کند، گفت: مقام معظم رهبری همیشه در بیاناتشان فرموده اند که ما توانستیم دشمن را شکست دهیم و این امری بسیار مهم است.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس با اشاره به فرهنگ سازی در حوزه سیاست، افزود: سیاست ورزی خردمندانه یکی از مسؤولیت هایی است که باید در انتخابات حاکم شود تا بتوان در حوزه فرهنگ و سیاست ورزی کار دقیق انجام داد.

وی با اشاره به ماموریت عظیم جبهه فرهنگی برای نهادینه کردن مؤلفه های اقتصادی در جامعه، افزود: مقام معظم رهبری چند سال متوالی سبک زندگی اسلامی را راهکاری برای تحقق این امر معرفی کردند که نقش جبهه فرهنگی انقلاب در این زمینه نقشی بسیار مهم است.

راستینه با طرح این سؤال که آیا با یارانه مسائل حل می شود؟ گفت: اگر مردم با خرده سرمایه خود در راستای حل مشکلات حرکت کنند قطعا نتیجه بهتری خواهند گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد راستینه از آمار بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری

انتقاد راستینه از آمار بالای بیکاری در چهارمحال و بختیاری