مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:552021-01-16پزشكي

میهمانی و مسافرت مهمترین علل افزایش آمار کروناست


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که دورهمی های خانوادگی و مسافرت، مهمترین علل موثر در افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید19 در استان فارس بوده است.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که دورهمی های خانوادگی و مسافرت، مهمترین علل موثر در افزایش آمار ابتلا به بیماری کووید19 در استان فارس بوده است.

دکتر مهرزاد لطفی شنبه 27 دی و در دویست و چهل و هفتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کاهش آمار ابتلا، بستری و فوت بیماری کرونا در برخی نقاط استان فارس نباید سبب عادی پنداری این بحران شود، مردم نباید روزهای سخت و طاقت فرسای اخیر و داغدار شدن شمار زیادی از خانواده ها و شهادت مدافعان سلامت را فراموش کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با یادآوری اینکه در دوران سخت افزایش موارد ابتلا و بستری بیماری کرونا در استان فارس، کارکنان بهداشت و درمان روزهای بسیار دشواری را پشت سرگذاشتند، از مردم خواست تا با جدی گرفتن اصول بهداشتی، از خسارت های ناشی از موج بعدی این بحران جلوگیری کنند.

لطفی ضمن بررسی آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میهمانی و مسافرت مهمترین علل افزایش آمار کروناست

میهمانی و مسافرت مهمترین علل افزایش آمار کروناست