مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:452021-01-16اقتصادي

مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در 23 استان افتتاح می شود


معاون توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان نیمه اول بهمن ماه امسال در 23 استان کشور افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، دکتر فاطمه رضوان مدنی در نشست بررسی و برنامه ریزی ایجاد مرکز جامع درمانو بازتوانی معتادین در ایلام اظهار کرد: راه اندازی این مراکز از سال 98 در دستور کار بهزیستی قرار گرفته و تا کنون در شش استان کشور افتتاح شده است.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته با احتساب این مراکز جدید که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر و رییس سازمان بهزیستی کشور افتتاح خواهد شد ، کل مراکز جامع درمان و بازتوانی معتادان به 29 مرکز افزایش خواهد یافت.

وی در خصوص فعالیت این مراکز گفت: طول درمان فرد معتاد در این مراکز به مدت یکسال بوده و در طول این مدت افراد پذیرش شده تحت درمان تخصصی، خدمات روانشناسی، پزشکی، آموزش های شغلی و غیره قرار خواهند گرفت.

معاون سازمان بهزیستی کشور با ذکر اینکه در کنار درمان این افراد خانواده های انان نیز اموزش های لازم را کسب می کنند، افزود: اموزشهای ارایه شده به معتادان و خانواده های آنان در این مراکز تا یکسال خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در 23 استان افتتاح می شود

مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان در 23 استان افتتاح می شود