مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:452021-01-16سياسي

دستاورد طرح شهید سلیمانی در شاهرود/ کاهش 85 درصدی مراجعات به مراکز درمانی


اجرای طرح شهید سلیمانی در شاهرود دستاوردهای زیادی داشته که یکی از آنها کاهش 85 درصدی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، مدتی است که طرح شهید سلیمانی با هدف تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه همکاری مردم و مسؤولان برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا آغاز شده و این طرح در استان سمنان و همچنین شهرستان شاهرود با همدلی بسیجیان در حال اجرا است.

در این طرح با همکاری بسیجیان و وزارت بهداشت هماهنگی و اقدامی مشترک شکل گرفته تا از ابتلای بیشتر مردم به ویروس کرونا پیشگیری و اقداماتی اساسی و مهم ازجمله مراقبت، حمایت و نظارت انجام شود.

در این راستا مراقبان سلامت طرح شهید سلیمانی به منازل مردم مراجعه و بسته های بهداشتی و اطلاع رسانی پیشگیری از ابتلا به کرونا را به آنها ارائه می دهند و به همین منظور اقدامات خوبی نیز در شهرستان شاهرود در حال انجام است.

تعامل خوب بسیج و دانشگاه علوم پزشکی شاهرود رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود در این زمینه می گوید: بسیج و سپاه همکاری خوب و کاملی با دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان شاهرود دارند و اصحاب رسانه نیز در 11 ماه اخیر با پرهیز از هرگونه حاشیه تلاش کردند تا با اطلاع رسانی شفاف، به آگاهی بخشی و افزایش دانش مردم و ارتقای سطح سلامت عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد طرح شهید سلیمانی در شاهرود/ کاهش 85 درصدی مراجعات به مراکز درمانی

دستاورد طرح شهید سلیمانی در شاهرود/ کاهش 85 درصدی مراجعات به مراکز درمانی