مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16پزشكي

حضور در مازندران تهدیدی برای قرمز شدن استان های دیگر


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حضور در مازندران تهدیدی برای قرمز شدن استان های دیگر است، گفت: خوشبختانه تعداد بیماران بدحال کرونایی در مازندران کاهش یافته است.

- ایسنا/مازندران معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه حضور در مازندران تهدیدی برای قرمز شدن استان های دیگر است، گفت: خوشبختانه تعداد بیماران بدحال کرونایی در مازندران کاهش یافته است.

قاسم جانبابایی در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا مازندران با اشاره به اینکه خوشبختانه روند بستری ها نسبت به گذشته در این استان ثابت شده و تعداد بیماران بدحال نیز کاهش یافته است، اظهار کرد: برای بازگشت مازندران به شرایط عادی باید بر روی رفت و آمدها و کسب و کارها، کنترل سختگیرانه تری اعمال شود.

وی با بیان اینکه کنترل سختگیرانه نباید به صورت تعطیلی کسب و کار مردم باشد بلکه بر اساس مجوزهای ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گیری شود، تصریح کرد: مردم در برپایی دورهمی ها به ویژه در این ایام که امکان تجمعات در مراسم فاطمیه وجود دارد مراعات کنند.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه متاسفانه بیش از یک سوم بیماران مبتلا به کووید 19، سن بالایی دارند و دو سوم بیماران نیز بالای 60 سال هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در مازندران تهدیدی برای قرمز شدن استان های دیگر

حضور در مازندران تهدیدی برای قرمز شدن استان های دیگر