مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16بين الملل

رییس سیا تهدید کرده بود به خاطر فشارهای ترامپ استعفا می کند


رییس سازمان سیا تهدید کرده بود، در صورتی که رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا یکی از طرفداران و وفاداران خود را به عنوان معاون مدیر این سازمان منصوب کند، - رییس سازمان سیا تهدید کرده بود، در صورتی که رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا یکی از طرفداران و وفاداران خود را به عنوان معاون مدیر این سازمان منصوب کند، از سمت خود استعفا می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه آکسیوس، سه تن از مقامات دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور در حال کناره گیری آمریکا که از این برنامه آگاه بودند اعا کردند که کارهای اداری و کاغذ بازی های مربوط به تعیین کَش پَتِل ، یکی از طرفداران ترامپ به عنوان معاون مدیر سازمان سیا در اوایل دسامبر 2020 انجام شده بود.

این برنامه در حالی مطرح شده بود که گمانه زنی هایی درخصوص احتمال اخراج جینا هاسپل ، رییس سیا به وجود آمده بود و عدم حضور وی در جلسات گزارش دهی اطلاعاتی روزانه به رییس جمهور آمریکا به این گمانه زنی ها دامن زد.

براساس گزارش پایگاه آکسیوس، هاسپل 11 دسامبر 2020 در چنین جلسه ای شرکت کرده بود که عملکردش در آن جلسه سبب شد تا ترامپ نظر خود را تغییر دهد.

اما از آن زمان به بعد گمانه زنی ها همچنان مطرح شدند و هاسپل نیز از این انتصاب احتمالی مطلع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سیا تهدید کرده بود به خاطر فشارهای ترامپ استعفا می کند

رییس سیا تهدید کرده بود به خاطر فشارهای ترامپ استعفا می کند