مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16ورزشي

وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور


سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: «علیرضا زندی»، وزنه بردار جوان و ‏خوش آتیه ملایری مدال طلای مسابقات وزنه برداری لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کرد و ‏افتخار آفرید.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: علیرضا زندی ، وزنه بردار جوان و ‏خوش آتیه ملایری مدال طلای مسابقات وزنه برداری لیگ برتر جوانان کشور را از آن خود کرد و ‏افتخار آفرید.

‏ حمیدرضا سپهری نیا در این رابطه افزود: علیرضا زندی، وزنه بردار جوان ملایری که در مسابقات وزنه برداری لیگ برتر جوانان کشور در دسته مثبت 105 کیلوگرم به میزبانی اهواز شرکت کرده بود، توانست با مجموع 370 کیلوگرم مقام اول و مدال طلای این مسابقات را کسب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ملایر، وی بیان کرد: این ورزشکار در حال حاضر نیز اردونشین تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور برای حضور در مسابقات جهانی 1400 عربستان است که در اردیبهشت ماه 1400 اعزام می شود.

سپهری نیا در ادامه با اشاره به اینکه ورزشکاران ملایری با کسب سهمیه حضور در مسابقات شطرنج آنلاین کشور خوش درخشیدند، گفت: شطرنج بازان ملایری طی حکمی از سوی فدراسیون شطرنج کشور و هیئت شطرنج استان با کسب سهمیه در معیت تیم استان همدان در مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین کشور در دو بخش آقایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور

وزنه بردار ملایری؛ قهرمان مسابقات لیگ برتر جوانان کشور