مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16اقتصادي

افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر


رییس مجمع خیرین سلامت ملایر مطرح کرد: پایگاه سلامت انقلاب با همت بلند خیر ارجمند شادروان حاج «محمدعلی رحیمی» پدر بزرگوار شهید جاویدالاثر «محسن رحیمی» ساخته و به همت خیر ارجمند شادروان حاج «محمود تویسرکانی» تجهیز شده است.

- ایسنا/همدان رییس مجمع خیرین سلامت ملایر مطرح کرد: پایگاه سلامت انقلاب با همت بلند خیر ارجمند شادروان حاج محمدعلی رحیمی پدر بزرگوار شهید جاویدالاثر محسن رحیمی ساخته و به همت خیر ارجمند شادروان حاج محمود تویسرکانی تجهیز شده است.

دکتر عباس آذرهمایون ظهر شنبه 27 دی ماه در مراسم افتتاح پایگاه سلامت انقلاب شهرستان ملایر، اعتبار ساخت این مرکز را حدود 500 میلیون تومان برآورد و تصریح کرد: این پایگاه در زمینی به مساحت 140 مترمربع با پنج نفر پرسنل از امروز آغاز به کار می کند.

وی افزود: 100 میلیون تومان از این اعتبار توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مابقی به همت خیرین گرانقدر تأمین شده است، در واقع با پیش قدم شدن خیرین، مجوز شروع کار برای شبکه بهداشت و درمانی میسر می شود.

آذرهمایون با بیان اینکه این مرکز به جمعیت 15 هزار نفری این منطقه خدمات درمانی ارائه می دهد، افزود: خدمات پایگاه سلامت انقلاب شامل واکسیناسیون، سلامت مادر و کودک، بهداشت محیط حرفه ای و سالمندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر

افتتاح پایگاه سلامت انقلاب به همت خیرین ملایر