مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:402021-01-16اجتماعي

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش پراکنده باران


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از وقوع بارش های پراکنده و خفیف خبر داد و گفت: پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد.

- پیام مساعدی در گفت وگو با خبرنگار مهر از عبور امواج ناپایدار و افزایش ناپایدار جوی و دریایی در استان خبر داد و اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد از اواخر وقت امروز شنبه و طی روز یکشنبه در برخی از ساعات بر پوشش ابر بر روی دریا و همچنین در سطح استان افزوده می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت وقوع بارش های پراکنده و خفیف باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد، عمدتاً بر روی دریا و در بخشهایی از مناطق شمالی و مرکزی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می شود از روز دوشنبه تا اواخر هفته به تناوب با افزایش وزش باد، دریا در ساعاتی مواج و متلاطم باشد.

وی تصریح کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه ضمن کاهش محسوس دما سرعت وزش بادهای شمال غربی نیز بطور قابل ملاحظه ای افزایش خواهد یافت.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، با سرعت هشت تا 30 کیلومتر در ساعت و از امشب غالباً شمال شرقی تا شمال غربی با سرعت 10 تا 32 گاهی 38 کیلومتر در ساعت پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ارتفاع موج دریا نیز بین 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش پراکنده باران

پوشش ابر در استان بوشهر افزایش می یابد/ احتمال بارش پراکنده باران