مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:352021-01-16پزشكي

بازگشایی مدارس تا فروردین ماه به صلاح نیست


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین گفت: بازگشایی مدارس به دغدغه ای جدی برای ما تبدیل شده و از نظر ما بازگشایی مدارس تا فروردینماه به صلاح نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاستان قزوین که در سالن شهید امامی برگزار شد اظهار کرد: با همدلی و وفاقی که بین مردم شکل گرفته در پایان پیک سوم هستیم اما اگر بی دقتی کنیم و شرایط را به یک باره رها کنیم باز شاهد اتفاقات تلخ خواهیم بود.

وی افزود: در کل جهان علی رغم روند نزولی بیماری در کشورمان، شاهد کاهش بیماری نیستیم و حتی در انگلیس اعلام شد که تخت های بیمارستان ها کامل پرشده و جایی برای بیماران جدید نیست.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با بیان اینکه با شروع توزیع واکسن در کشور بدون شک به دلیل سن بالای جمعیت، استان قزوین میزان بیشتری از واکسن را دریافت خواهد کرد، تصریح کرد: پیش بینی می شود واکسن مشترک ایران و کوبا نیز تا اردیبهشت به دست ما خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه از هفته ای حدود 60 فوتی در هفته های پایانی آبان به هفته ای 13 فوتی رسیده ایم و این امر بسیار خوب است، بیان کرد: نگران بازگشایی های بی محابا هستیم و از سویی مسافرت ها دوباره شکل عادی به خود گرفته که این نیز خود زنگ خطر است.

نامدار ادامه داد: بازگشایی مدارس یکی از دغدغه های ما است و این بازگشایی ها فقط به رفت وآمد دانش آموزان محدود نمی شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مدارس تا فروردین ماه به صلاح نیست

بازگشایی مدارس تا فروردین ماه به صلاح نیست