مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:202021-01-16اقتصادي

بررسی مسیر توسعه گردشگری مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم از توسعه گردشگری و برپایی تورهای مشترک بین مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق خبر داد.

- علیرضا امری کاظمی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم از برگزاری نشست هماهنگی توسعه گردشگری و برپایی تورهای مشترک بین مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق به میزبانی منطقه آزاد قشم خبر داد.

وی افزود: این نشست با حضور نمایندگانی از منطقه آزاد کیش و کشور عراق در جزیره قشم برگزار شد.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منطقه آزاد قشم تصریح کرد: بررسی راهکارهای افزایش گردشگران ورودی از کشور عراق به ایران با محوریت گردشگری جزایر جنوبی کشور در پساکرونا و معرفی پتانسیل های گردشگری درمانی و سلامت قشم از موضوعات اصلی این نشست بود.

امری کاظمی ادامه داد: محور مهم دیگر این نشست بررسی امکان استفاده از ظرفیت سه منطقه آزاد اروند، کیش و قشم برای ترانزیت و میزبانی گردشگران عراقی و کمک به تسهیل این سفرها با توجه به قوانین حاکم بر مناطق آزاد کشور بود.

وی اضافه کرد: همچنین برقراری مسیر گردشگری دریایی بین جزایر قشم و کیش برای تبادل گردشگران بین این دو منطقه آزاد، برگزاری تورهای ترکیبی با مشارکت این دو جزیره و راهکارهای جلب سرمایه گذاران علاقه مند به فعالیت در این حوزه، از دیگر مباحثی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مسیر توسعه گردشگری مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق

بررسی مسیر توسعه گردشگری مناطق آزاد قشم و کیش با کشور عراق