مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:152021-01-16پزشكي

رعایت چند قانون طلایی در افراد دیابتی که به کرونا مبتلا می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدوحید یوسفی در برنامه طبیب با اشاره به اینکه دیابتی ها بیشتر از افراد عادی دیابت نمی گیرند، بلکه عوارض و مشکلاتی که ممکن است در این افراد بروز کند بیشتر است، - سیدوحید یوسفی گفت: قطع نکردن انسولین، مشاوره دائمی با پزشک در خصوص مصرف داروها، چک کردن مداوم قند، مصرف مایعات و کنترل فشار خون و چربی از نکات مهمی است که این دسته از افراد باید به آن توجه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدوحید یوسفی در برنامه طبیب با اشاره به اینکه دیابتی ها بیشتر از افراد عادی دیابت نمی گیرند، بلکه عوارض و مشکلاتی که ممکن است در این افراد بروز کند بیشتر است، گفت: بنابراین نباید این تصور برایشان پیش بیاید، چون دیابتی هستم حتما بیشتر در معرض ابتلا قرار دارم، چون سیستم ایمنی افرادی که تحت کنترل هستند و از دارو استفاده می کنند و فشار و چربی شان هم تحت کنترل است با افراد عادی از نظر ابتلا فرقی ندارد.

وی ادامه داد:، ولی اگر مبتلا شوند عوارض ریوی و مشکلاتی که احتمال دارد رخ بدهد در این افراد بیشتر است، لذا باید مراقبت هایی انجام دهند که شدت عوارض را کم کنند.

چراکه قند بالا سیستم ایمنی را کاهش می دهد و سلول هایی که در ناحیه ریه وجود دارد به دلیل رسوب گلوکز و تغییراتی که در سیستم ایمنی ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت چند قانون طلایی در افراد دیابتی که به کرونا مبتلا می شوند

رعایت چند قانون طلایی در افراد دیابتی که به کرونا مبتلا می شوند