مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:052021-01-16اقتصادي

مجوز واردات خودرو برای جانبازان و خانواده شهدا صادر نشده است/ مراجعه نکنید


معاون فنی گمرک ایران هرگونه مجوز جدید در رابطه با واردات خودرو برای جانبازان 25 درصد به بالا و خانواده های معزز شهدا را تکذیب کرد و گفت که مصوباتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه ها در این باره مطرح شده، - معاون فنی گمرک ایران هرگونه مجوز جدید در رابطه با واردات خودرو برای جانبازان 25 درصد به بالا و خانواده های معزز شهدا را تکذیب کرد و گفت که مصوباتی که اخیرا در فضای مجازی و رسانه ها در این باره مطرح شده، هیچ گونه وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای گذشته در برخی خبرها و فضای مجازی اعلام شد که طی مصوبه خرداد امسال مجلس قرار شده در راستای تنظیم قیمت بازار، واردات خودروی سواری برای جانبازان بالای 25 درصد و خانواده های شهدا مجاز باشد.

براین اساس، این لایحه برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه شده و مجمع نیز با واردات خودرو برای این قشر موافقت کرده است.

همچنین اعلام شد که مشمولان می توانند با داشتن معرفی نامه از اداره کل امور ایثارگری بنیاد شهید خطاب به گمرکات مرزی ضمن تامین ارز مورد نیاز به ترتیب جانبازان 25 درصد یک دستگاه و جانبازان 50 درصد به بالا دو دستگاه و همچنین خانواده شهیدان معزز نیز به تعداد نزدیکان درجه یک شهید (پدر و مادر و خواهر و برادر) می توانند خودروی مورد نیاز خود را بر حسب اصول واردات خودرو به لحاظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز واردات خودرو برای جانبازان و خانواده شهدا صادر نشده است/ مراجعه نکنید

مجوز واردات خودرو برای جانبازان و خانواده شهدا صادر نشده است/ مراجعه نکنید