مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 11:052021-01-16اقتصادي

معرفی 85درصد طرح های تسهیلات روستایی استان سمنان به بانک


مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان از معرفی 85درصد طرح های تسهیلات روستایی استان به بانک خبر داد و گفت: این طرح ها می توانند اشتغال خوبی را در پی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی صمیمیان ظهر شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با نمایندگان بانک های عامل و معاونان و نمایندگان فرمانداری های استان سمنان به میزبانی استانداری درباره اعتبارات تسهیلات اشتغال استان، تاکید کرد: 85 درصد متقاضیان دریافت تسهیلات روستایی در استان به بانک ها معرفی شدند و بر اساس آخرین گزارش ها، تاکنون 10 درصد پرونده متقاضیان بررسی و در حال پرداخت است.

وی با بیان اینکه بانک های عامل متعهد شدند تا بیستم بهمن امسال به تمام پرونده های معرفی شده رسیدگی و تسهیلات را پرداخت کنند، افزود: 88 میلیارد ریال تسهیلات روستایی بازپرداخت هفت سال از محل جز چهار بند و تبصره 16 قانون بودجه به روستاهای استان سمنان اختصاص یافت.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان با اشاره به اینکه این تسهیلات در قالب رفع نیازهای ضروری، خرید انشعابات آب، برق و گاز، اشتغالزایی و کمک معیشتی به ساکنان روستا پرداخت می شود، افزود: تسهیلات بر اساس معیار جمعیت بین روستاهای استان سهمیه بندی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 85درصد طرح های تسهیلات روستایی استان سمنان به بانک

معرفی 85درصد طرح های تسهیلات روستایی استان سمنان به بانک