مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:502021-01-16اقتصادي

بیش از 7 میلیون تن کالا در بنادر کشور وجود دارد


میزان کالای اساسی و غیر اساسی در بنادر کشور بالغ بر 7 میلیون تن است که حدود 92 هزارTEU کالاهای کانتینری در ب - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد راستاد در حاشیه بازدید از ظرفیت های دریانوردی جزیره قشم، افزود: در این بازدید از پایانه مسافربری جزیره قشم شهید ذاکری، موج شکن هایی که در ساحل جنوبی قشم احداث شده یا اینکه در آینده احداث خواهد شد بازدید به عمل آمد و آخرین وضعیت آنها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به صنعت گردشگری دریایی، گفت: یکی از جاذبه های مهمی که در جزیره قشم وجود دارد گردشگری دریایی است که سازمان بنادر و دریانوردی در کنار وظایف حاکمی خود در امور دریایی و در توسعه بنادر تجاری، ارتقا ایمنی دریانوردی نیز مد نظر دارد.

راستا اضافه کرد: ایجاد شرایطی که هموطنان عزیز بتوانند در وضعیت ایمن و مناسب از ظرفیت های گردشگری دریایی کشور بهره مند شوند از اولویت های سازمان بنادر و دریانوردی کشور است.

وی با بیان اینکه جزیره قشم قابلیت ها و ظرفیت های زیادی برای جذب گردشگری دریایی دارد، افزود: ارتقا زیر ساخت های گردشگری دریایی کشور و به تبع جزیره قشم نیز در اولویت سازمان بنادر و دریانوردی کشور قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 7 میلیون تن کالا در بنادر کشور وجود دارد

بیش از 7 میلیون تن کالا در بنادر کشور وجود دارد