مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:502021-01-16اقتصادي

119 واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گازطبیعی کردستان متصل شده اند


مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در شروع سال جدید و با تمام محدودیت ها ناشی از شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی تا پایان آذرماه تعداد 119 واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده که باعث .

- ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در شروع سال جدید و با تمام محدودیت ها ناشی از شیوع ویروس کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی و با تلاش کارکنان و پیمانکاران اجرایی تا پایان آذرماه تعداد 119 واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده که باعث می شود سالانه در مصرف 9 میلیون لیتر سوخت های مایع صرفه جویی صورت گیرد.

احمد فعله گری امروز شنبه در نوزدهمین جلسه استانی کارگروه گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی در رابطه با اهمیت ایجاد صنعت سبز با گازرسانی به صنایع، اظهار کرد: امروز بحث آلایندگی در صنعت برای جامعه بسیار مهم است که با محقق شدن اهداف گاز رسانی به صنایع می توان شاخص های زیست محیطی را ارتقاء بخشید.

وی رونق صنعت را نشانه توسعه هر استان ذکر کرد و افزود: با نگاه مثبت شرکت ملی گاز و برنامه ریزی های صورت گرفته خوشبختانه در استان کردستان به 2065 صنعت جزء و عمده، نیروگاه سیکل ترکیبی تولید برق در سنندج و 52 جایگاهCNG گازرسانی صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

119 واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گازطبیعی کردستان متصل شده اند

119 واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گازطبیعی کردستان متصل شده اند