مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:502021-01-16اجتماعي

الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی وجود ندارد


استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: براساس این مصوبه، هیچ اجبار و الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی وجود ندارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در سی ویکمین جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا ، با اشاره به روند مدیریت بیماری کرونا در کشور و استان، اظهار داشت: کاهش چشمگیر آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا، خوشحال کننده است و نشان می دهد که روند بیماری به سمت مدیریت و بهبود پیش می رود.

وی افزود: مطمئناً با ادامه این روند و با در نظر گرفتن نگرانی ها، می توانیم فضای بیماری را کنترل کنیم.

پورمحمدی با تأکید بر استمرار جدی رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی، گفت: در مقطع فعلی آن چه بیش از تشکیل اجتماعات موجب نگرانی است، عادی انگاری وضعیت است.

وی اضافه کرد: باید بدانیم که مسأله کرونا هنوز حل نشده و در یک حالت شکننده قرار داریم که در صورت کمترین بی احتیاطی و عادی انگاری، احتمال بازگشت به دوران اوج بیماری وجود دارد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به مصوبه ستاد ملی کرونا درخصوص بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: براساس این مصوبه، هیچ اجبار و الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی وجود ندارد و تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی وجود ندارد

الزامی به حضور دانش آموزان در مدارس دولتی و خصوصی وجود ندارد