مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:452021-01-16اجتماعي

18 هزار دانش آموز خراسان جنوبی از شبکه شاد بهره مند نیستند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: علی رغم تمام تلاش ها، 18 هزار  دانش آموز در سطح استان از فضای مجازی و شبکه شاد بی بهره هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، اقدامات قابل تقدیری انجام داده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه در آموزش ها مجازی آنچه مطلوب است، اتفاق نمی افتد، گفت: همچنین بستر مجازی آسیب های به دنبال دارد که نیازمند توجه خانواده ها است.

وی ادامه داد: با توجه به تصمیمات اخذ شده، از بهمن ماه آموزش پایه های اول و دوم ابتدایی با حداکثر 10 دانش آموز حضوری برگزار می شود.

قصه کمبود فضای آموزشی پا برجاست واقعی ادامه داد: همچنین مدارس زیر 50 نفر هم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی فعالیت خود را خواهند داشت.

وی سلامت دانش آموزان را یکی از اولویت های مهم دانست و افزود: ضدعفونی روزانه مدارس و تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی مورد توجه ویژه کادر مدارس قرار دارد.

واقعی با اشاره به کمبود فضای آموزشی در استان بیان کرد: علی رغم اقدامات انجام شده در ساخت و مدارس، کمبودها به ویژه در مرکز استان احساس می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بیان کرد: به دنبال مهاجرت روستاییان طی سال های گذشته، بسیاری از فضاهای آموزشی در روستاها خالی شده و کمبود فضا در مرکز استان را رقم زده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 هزار دانش آموز خراسان جنوبی از شبکه شاد بهره مند نیستند

18 هزار دانش آموز خراسان جنوبی از شبکه شاد بهره مند نیستند