مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:452021-01-16اقتصادي

درآمد فارس از معادن به صورت ویژه پیگیری شود


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس تاکید کرد که مسئولان باید موضوع درآمد استان از معادن را به صورت ویژه دنبال کنند.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس تاکید کرد که مسئولان باید موضوع درآمد استان از معادن را به صورت ویژه دنبال کنند.

غلامحسین شعرا شنبه 27 دی درجلسه کمیسیون پایش قوانین و مقررات، رقابت، خصوصی سازی و سلامت اداری این اتاق که به صورت وبینار برگزار شد، بیان کرد: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ظرفیت ویژه ای برای بخش خصوصی است تا مسائلی که سال ها باعث بروز مشکلات متعدد بوده، را مرتفع کرد از این رو این کمیسیون اولویت ها و مطالبات خود از این شورا در استان را اعلام می دارد.

او افزود: در مسائل با اهمیتی در فارس وجود دارد که باید در دستور کار شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قرار گیرد که حل این مسائل می تواند منجر به بهبود مسئله اقتصاد استان شود.

شعرا با قدردانی از عملکرد شورای گفت وگوی استان فارس در حل مشکلات فعالان اقتصادی تاکنون، افزود: حاکم شدن تفکر نقش دهی به بخش خصوصی، فضای فعالیت بیشتر برای فعالان اقتصادی، اشتغالزایی و درآمد اقتصادی برای استان فراهم می کند و منفعت آن برای همه استان و کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمد فارس از معادن به صورت ویژه پیگیری شود

درآمد فارس از معادن به صورت ویژه پیگیری شود