مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:452021-01-16پزشكي

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری/ منع تردد شبانه ادامه دارد


استاندار سمنان با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مقرر شد تا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر ظهر امروز در جلسه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، ارزیابی جامعی در رابطه با وضع ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا در استان های مختلف کشور به انجام رسید و بر اساس گزارش اعلام شده، استان سمنان کماکان در وضع خوبی است.

وی افزود: با همکاری بسیار خوب مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان، استان سمنان هم از نظر نرخ ابتلا و هم از نظر میزان مرگ و میر ناشی از کرونا روند کاهشی و نزولی داشته و از آمار پایینی برخوردار است.

استاندار سمنان بیان کرد: تا 24 ساعت گذشته تعداد 71 نفر از مردم استان سمنان به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری بوده و تعداد 18 نفر نیز باحال عمومی مساعد از بیمارستان مرخص شده اند.

آشناگر عنوان کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا مقرر شد تا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال به صورت خودرویی و موتوری برگزار شود و تمام سخنرانی ها از طریق فضای مجازی و رسانه ملی به انجام رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری/ منع تردد شبانه ادامه دارد

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی و موتوری/ منع تردد شبانه ادامه دارد