مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:352021-01-16پزشكي

افزایش10 درصدی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای کاشان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از افزایش 10 درصدی بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های منطقه کاشان نسبت به روز گذشته خبر داد.

- سیدعلیرضا مروجی در گفت وگو با تاکنون اظهار داشت: هشت هزار و 176 بیمار حاد تنفسی نیز تاکنون از بیمارستان های کاشان و آران و بیدگل مرخص شده اند.

وی با اشاره به بستری 9 بیمار جدید حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان در 24 ساعت گذشته ادامه داد: پنج نفر از این بیماران در بیمارستان های شهر کاشان و چهار بیمار نیز در بیمارستان های شهر آران و بیدگل بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه حداقل سن بستری شدگان در شبانه روز گذشته 40 و حداکثر سن آنها 87 سال بوده است، ابراز داشت: پنج نفر از این افراد اهل شهرستان کاشان و چهار نفر نیز اهل شهرستان آران و بیدگل بوده اند.

71 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند وی با اشاره به اینکه هم اکنون 71 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های منطقه کاشان بستری هستند، تصریح کرد: 54 مورد از این تعداد در بیمارستان های کاشان و 17 نفر نیز در بیمارستان های آران و بیدگل بستری هستند و این نشان دهنده افزایش 10 درصدی بستری بیماران مبتلا به در منطقه کاشان جان خود را از دست نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش10 درصدی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای کاشان

افزایش10 درصدی بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستانهای کاشان