مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:352021-01-16اقتصادي

محرومیت مازندران از توسعه صنعتی


مازندران سال های سال از توسعه واحدهای صنعتی محروم بوده است و باید نسبت به تکمیل زنجیره تولید آن اقدام کرد.

- بهشهر- وزیر اقتصاد و دارایی گفت: مازندران سال های سال از توسعه واحدهای صنعتی محروم بوده است و باید نسبت به تکمیل زنجیره تولید آن اقدام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دژپسند ظهر شنبه در حاشیه بازدید و برگزاری جلسه بررسی مشکلات و رفع موانع تولید در بهپاک بهشهر گفت: تلاش برای توسعه پایدار و ایجاد اشتغال و کاهش دغدغه های تولید از برنامه های مهمی است که در دستور کار است.

وی اظهار کرد: مازندران سالیان سال از توسعه واحدهای صنعتی محروم بوده و امروز در شهرهای مختلف مازندران واحدهای صنعتی امیدوارکننده و با ظرفیت مناسب راه اندازی شده و امروز هم در بازدید از شرکت بهپاک بهشهر در راستای تکمیل زنجیره تولید این شرکت تبادل نظر شد.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به اینکه برند بهپاک و سبحان برند ملی است، خواهان حمایت بیشتر از این مجموعه و فراهم کردن زمینه برای ایجاد صنایع پاک بیشتر در این شهرستان و استان شد.

دژپسند گفت: شرکت های دانش بنیان مورد توجه و حمایت ویژه صندوق بازنشستگی بانک هاست و در همین راستا کارخانه تصفیه روغن بهپاک بهشهر با همکاری و حمایت این صندوق از بهمن ماه امسال اغاز به کار کرده و تا پایان 1400 به بهره برداری می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت مازندران از توسعه صنعتی

محرومیت مازندران از توسعه صنعتی