مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:252021-01-16پزشكي

کاشت مو


با توجه به اینکه کاشت مو طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد، روش های بسیار متنوعی برای ترمیم مو به وجود آمده است که متخصصان زیبایی پوست، - از آنها استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، کاشت مو که به ترمیم کردن موی سر هم معروف است از تکنیک های رایج برای بازگشت موهای از دست رفته سر است.

آیا از کلاه گیس خسته شده اید؟ شاید بسیاری از افراد با ترس از خونریزی و درد ناشی از کاشت مو، اقدام به انجام ترمیم مو نمی کنند ولی با توجه به گسترش روش های بدون درد، کاشت مو دیگر توهم نیست و تمام افراد می توانند جهت ترمیم موهای سر خود، روش کاشت متناسب با شرایط خود را با راهنمایی و مشاوره متخصص زیبایی انتخاب نمایند و از موهای طبیعی بهره مند شوند.

کلینیک تخصصی کاشت مو شیراز ، از پیشرفته ترین کلینیک های کاشت مو می باشد که با نوین ترین روش های ترمیم مو در خدمت تمام مشتریان است.

کاشت مو شیراز با توجه به اینکه کاشت مو تقریبا یک عمل زیبایی دائمی به حساب می آید و مشتریان انتظار دارند که موهای ترمیم شده عمر طولانی داشته باشند، بنابراین باید برای انجام این عمل به مرکز کاشت مو معتبر مراجعه کنند که علاوه بر داشتن متخصص با تجربه، امکانات و تجهیزات کافی و پیشرفته را در اختیار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت مو

کاشت مو