مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:252021-01-16پزشكي

افزایش تعداد بستری های بیماری کرونا در لرستان طی 48 ساعت


بر اساس اعلام علوم پزشکی تعداد بستری های کرونایی استان طی 48 ساعت گذشته افزایش یافته و متأسفانه این آمار از 165 نفر به 190 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ریاست رییس جمهور با تشکر از مردم استان به واسطه رعایت دستورالعمل های بهداشتی، گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت وضعیت 6 شهرستان در لرستان آبی و 5 شهرستان دیگر در وضعیت زرد قرار دارند.

وی، اظهار داشت: وضعیت آبی به منزله عادی انگاشتن شرایط نیست و مردم کما فی السابق نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان، تصریح کرد: گزارش های واصله از طرف دانشگاه علوم پزشکی استان حکایت از افزایش تعداد بستری های کرونایی طی 48 ساعت گذشته دارد و متأسفانه این آمار از 165 نفر به 190 نفر رسیده است.

ثمینی، یادآور شد: گمان می رود با اعلام وضعیت آبی برخی شهرهای استان، مردم دچار عادی انگاری در شرایط شده اند که از هم استانی ها می خواهیم فعالیت های روزمره خود را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام دهند.

وی، عنوان کرد: با توجه به قرار داشتن در ایام عزاداری حضرت فاطمه (س)، مردم از ایجاد تجمعات به منظور برگزاری عزاداری خودداری کنند تا از شرایط کنونی به سمت شرایط بدتر نرویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد بستری های بیماری کرونا در لرستان طی 48 ساعت

افزایش تعداد بستری های بیماری کرونا در لرستان طی 48 ساعت