مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:252021-01-16اجتماعي

برگزاری دوره آموزشی افسری HSE


انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران دوره آموزشی افسری HSE را برگزار می کند.

- انجمن علمی دانشجویی محیط زیست دانشگاه تهران دوره آموزشی افسری HSE را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، پرداختن به موضوعات ایمنی (Safety)، بهداشت (Health) و محیط زیست (Environment) یکی از اولویت های سازمان ها در دنیای امروز محسوب می شود.

تلاش سیستم HSE پرداختن به محیط های کاری است که در آن تمامی ریسک های شناسایی شده بهداشتی، ایمنی و زیست محیطی کنترل شده مخاطراتی که از جانب آنها سلامتی فرد یا تاسیسات تهدید می شود به حداقل ممکن کاهش یابد به کارگیری این نظام سبب جلوگیری از حوادث، کاهش خسارات مالی و صدمات جانی، نگهداری از منابع، حفظ و نگهداری محیط زیست و افزایش راندمان کار می شود.

افسر HSE شغلی است در حوزه بهداشت حرفه ای، ایمنی و محیط زیست، که فراگیران توانایی نظارت، اجرا و مشاوره بر اجرای صحیح روش های کاری ایمن در فعالیت های صنعتی و کارگاهی، تشخیص انواع خطر و کنترل شرایط خطرناک، ارایه انواع گزارش HSE ، توانایی برگزاری گوشزدهای ایمنی (Tool Box meeting) و حضور کارآمد در محیط های کاری را کسب کنند.

تاریخچه ، مرور پلکان فرهنگHSE ، قوانین مقررات ، آنالیز حوادث و شاخص ها ، ایمنی کار در ارتفاع ، ایمنی برق و ایمنی جوشکاری و برشکاری از جمله مباحث و سرفصل هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی افسری HSE

برگزاری دوره آموزشی افسری HSE