مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 10:002021-01-16اجتماعي

مدارس با چه تعداد دانش آموز فعالیت خود را آغاز می کنند؟


از ابتدای بهمن ماه امسال و با توجه به اعلام ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی، مدارس با آمار زیر 50 دانش آموز به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

- ایسنا/زنجان مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: از ابتدای بهمن ماه امسال و با توجه به اعلام ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی، مدارس با آمار زیر 50 دانش آموز به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد.

محمدحسین شریفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تغییر وضعیت و رنگ شهرستان ابهر با توجه به اعلام ستاد کرونا، گفت: نحوه فعالیت مدارس با توجه به اعلام ستاد کرونا و دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای بهمن ماه امسال تا اطلاع ثانوی و با توجه به اعلام ستاد کرونا، مدارس با آمار زیر 50 دانش آموز به صورت حضوری فعالیت خواهند کرد، اظهار کرد: دانش آموزان پایه اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت آبی و زرد به صورت حضوری و با آمار روزانه 10 دانش آموز مجوز فعالیت خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر ضمن تشریح وضعیت فعالیت هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، تصریح کرد: هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در خوشه دروس شایستگی های فنی و استاندارد آموزش مهارت و کارآموزی و کارورزی در وضعیت زرد و آبی به صورت حضوری خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس با چه تعداد دانش آموز فعالیت خود را آغاز می کنند؟

مدارس با چه تعداد دانش آموز فعالیت خود را آغاز می کنند؟