مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:402021-01-16سياسي

اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» در کردستان


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» در کردستان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان تا 15 بهمن می توانند نسبت به ثبت نام در این دوره از مسابقات ملی اقدام کنند.

- اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در کردستان ایسنا/کردستان معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در کردستان خبر داد و گفت: شرکت کنندگان تا 15 بهمن می توانند نسبت به ثبت نام در این دوره از مسابقات ملی اقدام کنند.

مجید آوج، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای در کردستان به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی از اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای از امروز، 27 دی در کردستان خبر داد و افزود: شرکت کنندگان تا 15 بهمن ماه می توانند نسبت به ثبت نام خود در این دوره از مسابقات ملی اقدام کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه این دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه ای ویژه فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی از سال 95 به بعد بوده است، بیان کرد: تقویت مهارت های ارتباطی، تبدیل ایده به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» در کردستان

اعلام فراخوان پنجمین دوره مسابقات ملی «پایان نامه سه دقیقه ای» در کردستان