مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:352021-01-16پزشكي

پیش لرزه های موج چهارم کرونا حس می شود


دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بدون شک کوچکترین بی احتیاطی می تواند در ماه های پایان سال ما را با مشکل مواجه کند و شاهد افزایش تعداد بیماران و فوتی های این بیماری باشیم.

- ایسنا/البرز دبیر ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: بدون شک کوچکترین بی احتیاطی می تواند در ماه های پایان سال ما را با مشکل مواجه کند و شاهد افزایش تعداد بیماران و فوتی های این بیماری باشیم.

علیرضا سلیمانی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه متاسفانه طی هفته اخیر سیر نزولی ابتلا به کرونا در استان متوقف شده است، گفت: طی این مدت تعداد بستری ها که به 280 نفر رسیده بود مجددا به 320 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: طی هفته های اخیر تعداد فوتی های کرونا در البرز در برخی روزها به صفر رسید ولی متاسفانه طی چند روز گذشته به بیش از پنج نفر رسیده است.

وی توضیح داد: این وضعیت نشان می دهد البرز در وضعیت حساسی قرار دارد و اگر به حساسیت ها در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توجه نشود، احتمال دارد وارد موج چهارم شیوع شویم.

سلیمانی تاکید کرد: البرز مجاور استان های گیلان و مازندران قرار دارد و به خوبی می دانیم بسیاری از شهرهای این دو استان در وضعیت قرمز و نارنجی هستند و همین خطر بزرگی برای البرز محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش لرزه های موج چهارم کرونا حس می شود

پیش لرزه های موج چهارم کرونا حس می شود