مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:302021-01-16ورزشي

روزگار دشوار یحیی


اگر فرض کنیم هر بار بهانه ای در کار بوده و آخرین مرتبه هم با طرح اسم رسول پناه فضای پس از ناکامی تحت تاثیر قرار گرفت، دیگر دوره استفاده از این ترفند رو به پایان است.

- اگر فرض کنیم هر بار بهانه ای در کار بوده و آخرین مرتبه هم با طرح اسم رسول پناه فضای پس از ناکامی تحت تاثیر قرار گرفت، دیگر دوره استفاده از این ترفند رو به پایان است.

گل محمدی باید پیروزی هایش را شروع کند و این مقدور نیست، مگر با تمرکز تام و تمام روی موجودی فعلی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: داستان اخیر قهر و غضب یحیی گل محمدی با بازگشت سرمربی پرسپولیس به تمرینات این تیم فروکش کرد.

روز دوشنبه داربی تهران برگزار شد و نشست خبری پس از این دیدار به جای بحث در مورد مسائل فنی، به محلی برای اظهارات تند و غافلگیرکننده یحیی تبدیل شد.

سرمربی سرخپوشان پس از توضیحی مختصر در مورد شرایط مسابقه، با صراحتی عجیب و کم سابقه در فوتبال ایران به وزیر ورزش به عنوان یک مقام بالادستی ضرب الاجل داد تا کادر هیات مدیره را دستخوش تغییر کند.

کسی که باید می رفت، مهدی رسول پناه بود و گل محمدی با چنین ادبیاتی خواسته اش را مطرح کرد: دو روز به وزیر فرصت می دهیم تا تکلیف آدم های کوچک حاضر در هیات مدیره را مشخص کند وگرنه تبعات اتفاقاتی که رخ خواهد داد، بر عهده ایشان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزگار دشوار یحیی

روزگار دشوار یحیی