مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:302021-01-16سياسي

چگونه در آزمون آنلاین موفق باشیم؟


شرکت در یک آزمون آنلاین دقیقاً مانند شرکت در آزمون حضوری است که بدون تفاوت در ماهیت امتحان، تفاوت هایی در نوع و شیوه آزمون وجود دارد.

- ایسنا/اصفهان شرکت در یک آزمون آنلاین دقیقاً مانند شرکت در آزمون حضوری است که بدون تفاوت در ماهیت امتحان، تفاوت هایی در نوع و شیوه آزمون وجود دارد.

همان استراتژی های آزمون کتبی و حضوری در آزمون های آنلاین نیز وجود دارد، اما قوانین دیگری نیز اعمال می شود که در این روزها دانستن این نکات تضمینی برای موفقیت در آزمون های آنلاین خواهد بود.

نکات زیر به شما کمک می کند تا در آزمون آنلاین خود نمره بهتری کسب کنید و تا حدی از اشتباهاتی که ممکن در این نوع آزمون مرتکب شوید، خودداری کنید.

قبل از امتحان آنلاین چه باید کرد؟ تفاوتی با آزمون حضوری نیست، پس قبل از آزمون جزوه و کتاب خود را به طور کامل مطالعه کنید.

دانش آموزان گاهی تصور می کنند، به دلیل اینکه در هنگام امتحان آنلاین دیده نمی شوند، می توانند کتاب یا یادداشت های خود را در طول آزمون بررسی کنند؛ حتی اگر این امکان را داشته باشید و استاد شما را نمی بیند، بررسی کتابها و یادداشت ها در طول آزمون آنلاین، وقت شما را می گیرد و زمان امتحان را کاهش می دهد.

تنها در آزمون های اُپن بوک امکان استفاده از جزوه و کتاب فراهم است و اگر در آزمون آنلاین شما این نکته ذکر نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه در آزمون آنلاین موفق باشیم؟

چگونه در آزمون آنلاین موفق باشیم؟