مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:302021-01-16سياسي

قوانین نامتناسب با مناطق محروم مخل روند تولید است


قوانین غیر شفاف و نامتناسب با مناطق محروم مخل روند تولید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن احتشام رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند صبح شنبه در نشست هیأت نمایندگان این اتاق با مسئولان دستگاه های زیرمجموعه قوه قضاییه استان اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از فعالان عرصه اقتصادی به عنوان سربازان و رزمندگان جبهه اقتصادی نام بردند که در شرایط تحریم های ناجوانمردانه همچنان در میدان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه همراهی و حمایت متولیان امر در دادگستری خراسان جنوبی در حمایت از تولید بسیار ارزشمند است، بیان کرد: امیدواریم این حمایت ها منجر به رفع موانع از سر راه فعالان اقتصادی شود.

انگیزه سرمایه گذران با بهبود فضای کسب و کار افزایش می یابد احتشام گفت: با توجه به اینکه استاندار خراسان جنوبی ستاد توسعه خاوران را ایجاد کرده اند، اجرایی و عملیاتی کردن آن نیاز به بهبود فضای کسب و کار دارد تا انگیزه سرمایه گذاران بیشتر گردد.

وی با تأکید بر اینکه بهبود فضای کسب و کار نیز با رفع موانع از سر راه تولیدکنندگان و سرمایه گذران محقق می شود، اظهارکرد: سرمایه گذران و تولیدکنندگان با بانک ها و سایر نهادها ممکن است مشکلات و موانعی داشته باشند که باید برای برداشته شدن آن تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین نامتناسب با مناطق محروم مخل روند تولید است

قوانین نامتناسب با مناطق محروم مخل روند تولید است