مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 06:252021-01-16ورزشي

بانوی تفنگ دار قم در جایگاه دوم ایران


تیرانداز قم در پایان مسابقات هفته های اول و دوم از فصل جدید پیکارهای لیگ برتر تیراندازی با تفنگ بادی کشور رتبه دوم بخش انفرادی را به خود اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، استارت مسابقات فصل 1399 لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه های کشور با رقابت بانوان رشته تپانچه زده شد و این هفته نوبت به زنان تفنگ دار رسید تا در دو بخش تیمی و انفرادی این رشته رسما رقابت خود برای کسب بهترین رتبه را آغاز کنند.

مسابقات هفته های اول و دوم لیگ برتر تفنگ بادی بانوان ایران با پیروزی تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود، در حالی که یکی از تیم های شرکت کننده در این دوره تیم بانوان هیات تیراندازی استان قم است که بعد از دو پیروزی درخشان در تپانچه بادی، اما در تفنگ بادی کار را با شکست شروع کرد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، بخش تفنگ این رقابت ها با حضور پنج تیم برگزار می شود و میزبان های دو هفته آغازین این فصل به ترتیب تیم های پارس جم و هیات تیراندازی قم بودند و مسابقات در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

در پایان مرحله مقدماتی هفته نخست، تیم های مقاومت و دانشگاه آزاد اسلامی بر تیم های برلیان 22 و پارس جم غلبه کردند، در حالی که این هفته تیم هیات تیراندازی قم استراحت داشت اما در بخش تیمی هفته دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی تفنگ دار قم در جایگاه دوم ایران

بانوی تفنگ دار قم در جایگاه دوم ایران