مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:502021-01-16سياسي

رفع تصرف چهار هکتار از اراضی ملی گتوند


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند از رفع تصرف چهار هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند گفت: بیش از چهار هکتار از اراضی ملی منابع طبیعی تصرف شده در پلاک 49 بخش پنج موسوم به جنت مکان در بخش مرکزی گتوند خلع ید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سجاد خدادادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اراضی در راستای مصوبه شورای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و با حکم دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند با حضور نیروها و یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری با یکدستگاه لودر از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گتوند رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی این اراضی بیس از 10 میلیارد ریال است، ادامه داد: این اراضی سال گذشته نیز از سوی این فرد متخلف تصرف و خلع ید شده بود.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گتوند ضمن تشکر و قدردانی از همکاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گتوند، ادارات و دستگاه های اجرایی در خلع ید اراضی ملی منابع طبیعی، از مردم خواست ضمن رعایت اصول و نکات ایمنی هنگام استفاده از عرصه های طبیعی، درصورت مشاهده هرگونه تخلف، تصرف و آتش سوزی احتمالی در عرصه های جنگلی و مرتعی مراتب را از طریق تلفن رایگان 1504 یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف چهار هکتار از اراضی ملی گتوند

رفع تصرف چهار هکتار از اراضی ملی گتوند