مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:502021-01-16اقتصادي

احداث پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه از دستور کار شهرداری خارج شد


عملیات اجرایی پیاده راه خیابان مدرس از دستور کار شهرداری خارج شد.

- احداث پیاده راه خیابان "مدرس" کرمانشاه از دستور کار شهرداری خارج شد ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه گفت: عملیات اجرایی پیاده راه خیابان مدرس از دستور کار شهرداری خارج شد.

چندی پیش طرح تبدیل خیابان مدرس کرمانشاه به پیاده راه از سوی شهرداری مطرح و اعلام شد اجرای این طرح از اول بهمن آغاز خواهد شد.

متعاقب آن برخی اصناف کرمانشاه با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایان سال و بازار شب عید، خواستار تعویق اجرای این طرح شدند و استاندار هم در جلسه اخیر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اعلام کرد که اجرای این طرح باید تا سال 1400 به تاخیر بیافتد، اما اکنون شهرداری کرمانشاه از خارج شدن اجرای این طرح از دستورکار شهرداری خبر می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه با اشاره به خارج شدن طرح پیاده راه سازی خیابان مدرس از دستور کار شهرداری، اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم شهری در راستای توسعه شهر، احداث پیاده راه مدرس است که با توجه به توانمندی و پتانسیل موجود در آن می تواند به یکی از مراکز و محورهای تجاری و تفریحی غرب کشور تبدیل شود و رونق اقتصادی چشمگیری را نیز در بر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه از دستور کار شهرداری خارج شد

احداث پیاده راه خیابان مدرس کرمانشاه از دستور کار شهرداری خارج شد