مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:102021-01-16سياسي

کتاب «آداب و احکام عزاداری و مداحی»؛ پاسخی به مطالبات مردمی است


مدیر کارگروه ابواب فقهی پژوهشکده باقرالعلوم گفت: با توجه به مراجعات فراوان مردم برای یافتن جواب سوالات شرعی خود در باب موضوع «عزاداری و مداحی» کتاب «آداب و احکام عزاداری و مداحی» نوشته شد.

- مدیر کارگروه ابواب فقهی پژوهشکده باقرالعلوم گفت: با توجه به مراجعات فراوان مردم برای یافتن جواب سوالات شرعی خود در باب موضوع عزاداری و مداحی کتاب آداب و احکام عزاداری و مداحی نوشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پژوهشکده باقرالعلوم (ع) چندی پیش کتاب آداب و احکام عزاداری، مداحی و زیارت مطابق فتاوای رهبر معظم انقلاب را به همت جمعی از پژوهشگران منتشر کرد.

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت جانگداز بانوی دو عالم حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها و موسوم عزاداری و مداحی در سراسر کشور با یکی از مولفین این اثر، حجت الاسلام اسماعیل فلاحیان، مدیر کارگروه ابواب فقهی پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام هستم مصاحبه ای گفتگو کردیم که در ادامه می خوانید؛ *در ابتدا بفرمایید کارگروه ابواب فقهی پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام در چه حوزه ای فعالیت می کند؟ اینجانب اسماعیل فلاحیان مدیر کارگروه ابواب فقهی پژوهشکده باقرالعلوم علیه السلام هستم.

این کار گروه با هدف پاسخ دهی به سوالات شرعی اصناف، بر اساس فتاوای مقام معظم رهبری ، ارائه منابع فتوایی جامع و متنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «آداب و احکام عزاداری و مداحی»؛ پاسخی به مطالبات مردمی است

کتاب «آداب و احکام عزاداری و مداحی»؛ پاسخی به مطالبات مردمی است