مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:102021-01-16سياسي

رونمایی از کتاب گیل مانا در دهه فجر 99


کتاب گیل مانا مجموعه خاطرات سردار حق بین از دوران جنگ تحمیلی است که اخیراً به چاپ رسیده و طبق گفته شهردار لنگرود مراسم رونمایی از این کتاب در دهه فجر امسال در لنگرود برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، نخستین جلسه هماهنگی رونمایی از گیل مانا، مجموعه خاطرات سردار محمدعلی حق بین فرمانده حوزه مقامت امروز در سالن جلسات شهرداری لنگرود برگزار شد.

کتاب گیل مانا روایت سردار حق بین مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه از هشت سال دفاع مقدس است که توسط سیده نساء هاشمیان از نویسندگان دفاع مقدس نوشته شده است.

شهردار لنگرود در این جلسه با بیان اینکه لنگرود دارای شخصیت ها و ظرفیت های فراوانی است، اظهار کرد: یکی از داشته های بزرگ لنگرود یادگاران دوران دفاع مقدس است که حتی از سنین نوجوانی وارد نبرد علیه دشمن شدند و اجازه تجاوز به خاک ایران را ندادند.

سید مهدی رجایی با بیان اینکه سردار حق بین یکی از اسطوره های این شهرستان و گیلان و فرماندهان سپاه اسلام است، افزود: سردار حق بین از فرماندهان محور مقاومت و فاتح شهر نبل و الزهرا سوریه است که توسط سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز موردتقدیر قرارگرفته بود.

وی با اشاره به چاپ کتاب گیل مانا از روایت های سردار حق از جنگ تحمیلی گفت: وظیفه داریم به پاس رشادت های سردار حق بین و چاپ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب گیل مانا در دهه فجر 99

رونمایی از کتاب گیل مانا در دهه فجر 99