مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 05:102021-01-16سياسي

4 کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات 1400


فلسفه تشکیل احزاب، دفاع و حمایت از حقوق ملت است وقتی یک حزب نمی تواند از حقوق خود و دبیر کل خود دفاع کند چه انتظاری می رود تا از حقوق ملت دفاع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از برنا، محمد جواد حق شناس ، عضو حزب اعتماد ملی و فعال سیاسی اصلاح طلب، در رابطه با استعفای مهدی کروبی از سمت دبیرکلی حزب اعتماد ملی گفت: اصرار بر این تخلف با استفاده از ماده 10 احزاب، از کجا ناشی می شود.

فلسفه تشکیل احزاب، دفاع و حمایت از حقوق ملت است وقتی یک حزب نمی تواند از حقوق خود و دبیر کل خود دفاع کند چه انتظاری می رود تا از حقوق ملت دفاع کند؟ او افزود: استدلال شورای مرکزی این است که در بحث اصلی یعنی اهداف و بحث دفاع از حقوق ملت، حرکت در چهارچوب قانون اساسی رویکرد ما باشد.

وقتی در این بحث کمیسیون ماده 10 تخلف آشکار کرده و برخلاف قواعد روشن بی هیچ ضابطه و دلیلی، چنین نظری داده سوال اصلی این است که چرا باید چنین نظری بدهد؟! اصرار بر استعفای کروبی محل بحث و مورد اشکال است.

حق شناس اضافه کرد: حزب اعتراض کرده و این اعتراض را قانونی هم مطرح کرده است، شکایتی صورت گرفته و باید تکلیف این شکایت روشن شود تا ما پاسخ مقتضی دریافت نکرده ایم طبیعتا نباید خودمان از این رویکرد استقبال کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات 1400

4 کاندیدای اصلاح طلبان در انتخابات 1400