مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 04:552021-01-16پزشكي

هنوز موردی از ابتلا به آنفلوآنزا در استان اصفهان مشاهده نشده است


مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به توزیع 100 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا در استان در سال جاری، گفت: امسال تاکنون به مورد اثبات شده ای از ابتلا به آنفلوآنزا در استان برخورد نکرده ایم.

- ایسنا/اصفهان مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به توزیع 100 هزار دوز واکسن آنفلوآنزا در استان در سال جاری، گفت: امسال تاکنون به مورد اثبات شده ای از ابتلا به آنفلوآنزا در استان برخورد نکرده ایم.

رضا فدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در بررسی های محدودی که انجام شده، تاکنون به مورد اثبات شده ای از ابتلا به آنفلوآنزا در سال جاری برخورد نکرده ایم.

وی با اشاره به رعایت ضوابط بهداشت فردی از سوی مردم مثل استفاده از ماسک، شست و شوی دست، استراحت در منزل در ایام بیماری و خودداری از حضور در تجمات انسانی، گفت: رعایت این ضوابط بهداشتی همانطور که از ابتلا به ویروس کرونا پیشگیری می کند، از ابتلا به آنفلوآنزا هم پیشگیری می کند.

مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با اشاره به اینکه فصل سرما، فصل شیوع ویروس آنفلوآنزا است، افزود: امسال خوشبختانه هنوز موردی از ابتلا به آنفلوآنزا مشاهده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز موردی از ابتلا به آنفلوآنزا در استان اصفهان مشاهده نشده است

هنوز موردی از ابتلا به آنفلوآنزا در استان اصفهان مشاهده نشده است