مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 03:452021-01-16ورزشي

آمادگی شیمیدر قم برای دور برگشت لیگ برتر بسکتبال


تیم بسکتبال شیمیدر قم از 29 دی تا 12 اسفند ماه در هفت بازی از دور برگشت پیکارهای فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به مصاف رقبا می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در لیگ 16 تیمی فصل 1400 – 1399 بسکتبال باشگاه های برتر ایران که در دو گروه هشت تیمی به شکل دوره ای و در قالب دیدارهای رفت و برگشت به انجام می رسد، تیم بسکتبال شیمیدر قم در گروه دوم مقدماتی جای دارد و یکی از شانس های قهرمانی این فصل محسوب می شود.

شاگردان مصطفی هاشمی در شیمیدر قم باید مجموعا 14 بازی مقدماتی برابر حریفان حاضر در گروه دوم انجام دهند، در حالی که هفت بازی تا کنون انجام شده و این تیم 6 پیروزی و یک باخت در کارنامه دارد و با 13 امتیاز جایگاه دوم جدول رده بندی گروه را در پایان دور رفت به خود اختصاص داده است.

شیمیدر قم در این گروه به ترتیب نیروی زمینی تهران، آینده سازان تهران، ذوب آهن اصفهان، شهرداری بندرعباس، کوچین آمل و مس کرمان را شکست داده و در رقابت با مهرام تهران اصلی ترین رقیب خود در این مرحله نتیجه را واگذار کرد، آن هم در مسابقه ای که اگر اشتباهات فردی شیمیدری ها نبود چه بسا مهرام را هم شکست می دادند.

در هر حال دیدارهای دور رفت از مرحله مقدماتی لیگ برتر سپری شده و در گروه دوم به ترتیب مهرام تهران با 14 امتیاز، شیمیدر قم با 13 امتیاز، ذوب آهن اصفهان با 12 امت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی شیمیدر قم برای دور برگشت لیگ برتر بسکتبال

آمادگی شیمیدر قم برای دور برگشت لیگ برتر بسکتبال