مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 02:452021-01-15بين الملل

وزارت خارجه آمریکا دامنه تحریم ایران در بخش فلزات را گسترش داد


وزیر خارجه آمریکا بامداد روز شنبه با صدور یک بیانیه دامنه تحریم های اعمالی علیه ایران در بخش فلزات را گسترش داد.

- آلومینیوم 6063-T1 آلومینیوم 7075- T6 کاربید زیرکُنیوم ZrC سیلیکات زیرکُنیوم ZrSiCo2 استیل 4340 افزون بر تحریم فلزات، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا شامگاه جمعه با صدور یک بیانیه اعلام کرد که سازمان صنایع دریایی، سازمان صنایع هوا و فضا و سازمان صنایع هوایی ایران به لیست تحریم های ضدایرانی این کشور اضافه شده اند.

مایک پمپئو این اقدام ضد ایرانی خود را به بهانه مقابله با تأمین تسلیحات دفاعی برای نیروهای نظامی ایران توجیه کرد! دفتر کنترل دارایی های خارجی این وزاتخانه (OFAC) نیز چند فرد و نهاد در ایران را به فهرست تحریم های جدید خود افزود.

بر اساس بیانیه صادره از سوی وزارت خزانه داری آمریکا، حمید رضا عظیمیان در ارتباط با شرکت فولاد مبارکه ایران و محمد رضا مدرس خیابانی در ارتباط با خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به فهرست اتباع و افراد خاص تحریم شده (SDN) این وزارتخانه اضافه شده اند.

8 نهادی که در لیست تحریم روز جمعه وزارت خزانه داری آمریکا قرار گرفته اند، عبارتند از: شرکت ایران ترانسفو، شرکت توزیع ترانسفورمر زنجان، سازمان صنایع هوا فضای ایران، شرکت فولاد مبارکه اصفهان، صنایع هوایی ایران، خطوط کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت خارجه آمریکا دامنه تحریم ایران در بخش فلزات را گسترش داد

وزارت خارجه آمریکا دامنه تحریم ایران در بخش فلزات را گسترش داد