مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 23:152021-01-15ورزشي

چشم انداز کُشتی لرستان ترسیم شود/ همکاری سپاه با هیئت کُشتی


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر ضرورت ترسیم چشم انداز و افق کشتی این استان، گفت: سپاه ظرفیت مجتمع دهکده مقاومت را در اختیار هیئت کشتی قرار خواهد داد.

- خرم آباد- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر ضرورت ترسیم چشم انداز و افق کشتی این استان، گفت: سپاه ظرفیت مجتمع دهکده مقاومت را در اختیار هیئت کشتی قرار خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لرستان، سردار مرتضی کشکولی در نشست با رییس و اعضای هیئت کشتی لرستان با تاکید بر اینکه کشتی یک ورزش سنتی، فرهنگی و پهلوانی است، گفت: این رشته ورزشی که با فطرت انسان ها رابطه دارد در استان ما نیز پیشینه خوبی دارد.

ضرورت ترسیم افق و چشم انداز برای کشتی لرستان وی، عنوان کرد: در همین راستا پیشنهاد من به هیئت کشتی این است که اولین اقدامشان تکریم از بزرگان کشتی فارغ از نگاه به دسته بندی ها و سلایق باشد و این را بنا گذاری کنند تا آیندگان در این هیئت نیز احترام به بزرگان را هدف اولشان بگذارند، اقدامی که می تواند بسیاری از کدورت ها را از بین ببرد و باعث فروکش کردن نقدهایی شود که از همان گام اول، گاه از سوی مخالفین شما شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز کُشتی لرستان ترسیم شود/ همکاری سپاه با هیئت کُشتی

چشم انداز کُشتی لرستان ترسیم شود/ همکاری سپاه با هیئت کُشتی