مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 22:052021-01-15اقتصادي

احداث اولین شهرک صنعتی غیردولتی گیاهان دارویی در استان اردبیل


استاندار اردبیل از احداث و راه اندازی اولین شهرک صنعتی غیردولتی گیاهان دارویی در استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از مجموعه تولید گیاهان دارویی شرکت هلدینگ سرمایه گذاری امید فارمد پارسیان اظهار کرد: فاز اول این طرح به مساحت 35 هزار متر مربع شامل چهار سوله بزرگ تا پایان سال جاری با ظرفیت حدود 500 نفر اشتغال زایی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: در فاز اول طرح  پالایشگاه گیاهان دارویی به عنوان مواد اولیه پایه تولید گیاهان دارویی،  تولید مایعات دارویی به شکل شربت و قطره،  قطعات بسته بندی دارویی از جنس پلاستیک راه اندازی و فاز دوم این طرح به مساحت 80 هزار متر مربع برای تولید انواع گیاهان دارویی و دمنوش است.

استاندار اردبیل بیان کرد: پرونده صدور مجوز شهرک صنعتی غیردولتی این مجموعه به مساحت 22 هکتار در مرحله نهایی بوده و هم اکنون زیرساخت هایی همانند برق و گاز، جدول گذاری و روشنایی معابر به اتمام رسیده و تخصیص آب مورد نیاز و ایجاد شبکه تلفن و فیبر نوری نیز در دست اقدام است.

وی تصریح کرد: در سال جهش تولید پروژه های در حال احداث متوقف نشده و پیشرفت فیزیکی خوبی دارند که فاز اول کارخانه داروسازی امید فارمد پارسیان در شهرک خصوصی داروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث اولین شهرک صنعتی غیردولتی گیاهان دارویی در استان اردبیل

احداث اولین شهرک صنعتی غیردولتی گیاهان دارویی در استان اردبیل