مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 22:002021-01-15سياسي

آخرین رنگ بندی های کرونایی در سمنان/مجازشدن آموزش حضوری در مدارس زیر 50دانش آموز


سخنگو و جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: آرادان و میامی در وضعیت رنگ بندی آبی کرونایی و سایر شهرستان های این استان در وضعیت زرد هستند.

- ایسنا/سمنان سخنگو و جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان گفت: آرادان و میامی در وضعیت رنگ بندی آبی کرونایی و سایر شهرستان های این استان در وضعیت زرد هستند.

حبیب الله خجسته پور سخنگو و جانشین رییس ستاد مدیریت مقابله با کرونا در استان سمنان با اعلام آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی و چگونگی اعمال محدودیت ها در هفته آتی اظهار کرد: با توجه به رنگ بندی اعلام شده توسط ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا خوشبختانه با همکاری و همراهی آحاد مردم قانونمند و اخلاق مدار استان ، دو شهرستان آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی و سایر شهرستانها نیز در وضعیت زرد بوده و محدودیت های کرونایی از روز شنبه 27 دی ماه لغایت جمعه 3 بهمن ماه 1399 نیز بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد .

وی ادامه داد: بر اساس مقررات و ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا، طی هفته آینده فعالیت مراکز تجاری ، بازرگانی و خدماتی شامل گروههای شغلی 1 تا 4 در شهرستانهای میامی و آرادان و فعالیت گروه های 1 تا 3 در شهرستانهای با وضعیت زرد با رعایت کامل ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی بلا مانع و تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین رنگ بندی های کرونایی در سمنان/مجازشدن آموزش حضوری در مدارس زیر 50دانش آموز

آخرین رنگ بندی های کرونایی در سمنان/مجازشدن آموزش حضوری در مدارس زیر 50دانش آموز