مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 19:152021-01-15اقتصادي

اوضاع بورس فردا چگونه خواهد بود؟


در هفته ای که گذشت شاهد سقوط 81 هزار واحدی شاخص کل بودیم.

همچنین در بیشتر روز های هفته شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم.

اوضاع بورس فردا چگونه خواهد بود؟ - ، اوضاع بورس در هفته ای که گذشت چندان مساعد نبود و شاخص کل به کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی سقوط کرد.

شاخص کل که در روز چهارشنبه 17 دی ماه 99 بر روی کانال یک میلیون و 310 هزار واحدی قرار داشت با افت 81 هزار واحدی در پایان معاملات چهارشنبه 24 دی 99 به کانال یک میلیون و 290 هزار واحدی سقوط کرد.

همچنین شاخص کل هم وزن نیز در پایان معاملات هفته گذشته بر روی کانال 460 هزار و 568 واحد قرار داشت که در پایان معاملات هفته جاری این عدد به 454 هزار و 785 واحد رسید.

در بیشتر روز های معاملاتی هفته جاری به استثنای روز یکشنبه شاهد خروج پول حقیقی از بازار بودیم و در آخرین روز معاملاتی این خروج پول حقیقی به بیش از 2 هزار میلیارد تومان رسید! پیش بینی بورس فردا شنبه 27 دی 99 رویا ذبیحی سامانی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره اوضاع بورس فردا گفت: در هفته گذشته شاهد خروج پول حقیقی به میزان 5 هزار میلیارد تومان از بازار بودیم که عدد بزرگی به حساب می آید.

وی با اشاره به اظهار نظرهای مختلف درباره نرخ دلار و نرخ های برابری آن، افزود: این اظهارات موجبات نگرانی فعالان بازار سرمایه از تک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع بورس فردا چگونه خواهد بود؟

اوضاع بورس فردا چگونه خواهد بود؟