مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 19:002021-01-15سياسي

حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از جایگاه امامت نقش محوری داشتند


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی با اشاره به تبیین جایگاه امامت توسط حضرت فاطمه زهرا، گفت: ایشان نقش محوری در دفاع از این جایگاه داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید اکبر حسینی شامگاه جمعه در مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در هیئت روضات الحسین رشت ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت بانوی گرامی اسلام، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا الگوی تمام عیار برای همه مسلمانان به ویژه بانوان مسلمان است.

وی به برخی از ویژگی فردی و اجتماعی حضرت زهرا (س) اشاره کرد و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) دفاع از حریم اهل بیت (ع) را به صورت میدانی تبیین کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه انزلی در ادامه با اشاره به اینکه ایشان نقش محوری امامت را به درستی تبیین کردند، افزود: قطعاً شناخت درست از امام زمان خود زمینه حرکت در مسیر درست و وقوع اتفاقات خوب را رقم خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مسئله امامت و تبیین جایگاه امیر المومنین علی (ع)، حضرت فاطمه (س) نقش محوری ایفا کردند، اضافه کرد: ایشان تا جایی در این مسیر حرکت کردند که حتی حاضر شدند جان خود را فدا کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه دشمن از هر فرصتی برای تخریب جایگاه امامت استفاده می کرد، تصریح کرد: حضرت فاطمه در زمان حیات خود به خوبی از این جایگاه دفاع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از جایگاه امامت نقش محوری داشتند

حضرت فاطمه زهرا (س) در دفاع از جایگاه امامت نقش محوری داشتند