مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:402021-01-15بين الملل

انگلیس مرزهایش را به روی دنیا می بندد


نخست وزیر انگلیس روز جمعه در واکنش به شناسایی گونه جدید و ناشناخته ویروس کرونا اعلام کرد که تمام مسیرهای ورودی به انگلیس از روز دوشنبه بسته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، بوریس جانسون با ایراد سخنانی در نشست خبری روزانه دولت تصریح کرد که این اقدام در راستای جلوگیری از ورود گونه جهش یافته ویروس کرونا اتخاذ شده و دست کم تا 15 فوریه (27 بهمن) اعمال خواهد شد.

به این ترتیب کسانی که به انگلیس سفر می کنند باید گواهی آزمایش منفی کرونا به همراه داشته باشند و بلافاصله خود را به مدت 10 روز قرنطینه کنند.

مگر اینکه نتیجه آزمایش کرونا آن ها پس از پنج روز منفی باشد.

نخست وزیر انگلیس در این نشست تصریح کرد: نمی خواهیم شاهد باشیم تمام زحماتی را که متحمل شدیم با ورود گونه جدید از بین برود.

این تحول پس از آن صورت می گیرد که گونه خطرناک و مهلکتری از ویروس کرونا با منشاء برزیل شناسایی شده و دانشمندان را نگران کرده است.

انگلیس از ترس شیوع این ویروس تمام پروازها از آمریکای جنوبی، پرتغال، پاناما و کیپ ورد به این کشور را از صبح امروز متوقف کرده بود.

با این حال وندی بارکلی عضو ارشد کنسرسیوم ملی ویروس شناسی انگلیس که بر روند جهش ویروس کرونا در این کشور نظارت دارد، امروز در یک نشست پزشکی در لندن بیان داشت: کرونای برزیلی دو گونه دارد که یکی از آن ها در انگلیس شن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس مرزهایش را به روی دنیا می بندد

انگلیس مرزهایش را به روی دنیا می بندد