مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:152021-01-15سياسي

بیانیه تکمیلی سرآوا درباره دستگیری معاون سابق این شرکت


در روز 25 دی ماه 1399 چند رسانه داخلی خبری مبنی بر بازداشت یکی از معاونان سابق سرآوا هنگام خروج از کشور را منتشر کردند که در رسانه های خارجی نیز بازنشر شده است.

به اطلاع می رساند پرونده قضایی آقای عماد شرقی در ابتدای سال 97 شکل گرفته و بر اساس پیگیری نهادهای قضایی هیچ گونه ارتباطی بین این پرونده با شرکت و مدیران سرآوا وجود ندارد.

بر این اساس ارتباط دادن خبر دستگیری ایشان به سرآوا هدفی جز مغشوش کردن افکار عمومی و ایجاد جو ناامیدی در اکوسیستم کارآفرینی کشور ندارد.

سرآوا به عنوان اولین و موفق ترین شرکت سرمایه گذاری خصوصی در حوزه اقتصاد دیجیتال همواره با شفافیت کامل در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده است و هیچ یک از موسسان، مدیران و اعضای هیات مدیره سرآوا از جمله سید سعید رحمانی خضری پرونده یا حکم قضایی از مراجع قضایی کشور ندارند.

آقای رحمانی از بدو تاسیس سرآوا در 25 آبان 1390 تا 30 تیر 1398 به طور مداوم در مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت خدمت کرده اند و خروج ایشان از کشور به صورت قانونی و پس از واگذاری مسوولیت ها به مدیرعامل و هیات مدیره جدید شرکت در انتهای این دوره و بنابر تصمیم شخصی ایشان بوده است.

همکاری آقای عماد شرقی با سرآوا از اوایل خردادماه 1396 به عنوان مشاور در حوزه امور توسعه کسب وکار شروع و در انتهای اردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه تکمیلی سرآوا درباره دستگیری معاون سابق این شرکت

بیانیه تکمیلی سرآوا درباره دستگیری معاون سابق این شرکت