مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:502021-01-15اقتصادي

اجرای طرح «احیا و تعادل بخشی» در راستای مدیریت آب در فارس


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان فارس گفت: با اجرای صحیح طرح «احیاء و تعادل بخشی» می توانند بحران و یا مساله کمبود آب را در آینده استان فارس مدیریت کنند .

- شیراز - معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان فارس گفت: با اجرای صحیح طرح احیاء و تعادل بخشی می توانند بحران و یا مساله کمبود آب را در آینده استان فارس مدیریت کنند .

کرامت الله کریمی مزیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: فارس از دیر باز همواره به عنوان قطب کشاورزی کشور محسوب شده و در نتیجه معیشت اکثریت مردم، مستقیم یا غیر مستقیم از بخش کشاورزی بوده که افزایش جمعیت و پیشرفت تکنولوژی از یک طرف و خشکسالی های سنوات اخیر از دیگر سو تأمین آب و امنیت آبی استان را دچار مشکلاتی کرده است.

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس گفت: واقع شدن استان در اقلیم خشک و نیمه خشک، دوره های متوالی کاهش بارش را طبیعی جلوه می دهد اما هدف مهم سازگار کردن استان با کم آبی می باشد که در نتیجه به گونه ای برنامه ریزی شده که از 37 میلیارد متر مکعب حجم نزولات جوی و بارش سالیانه در شرایط نرمال، 11.

5 میلیارد متر مکعب آب تجدید پذیر در سفره های زیرزمینی ذخیره شود که مجاز به برنامه ریزی مصرف برای حدود 6 میلیارد متر مکعب هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «احیا و تعادل بخشی» در راستای مدیریت آب در فارس

اجرای طرح «احیا و تعادل بخشی» در راستای مدیریت آب در فارس